A caminho da WTM London - Pires Inteligência em Turismo
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A caminho da WTM London

A caminho da WTM London

A partir desta segunda-feira (6), até a quarta-feira (8), toda a indústria de Turismo está representada em um só lugar: a World Travel Market London, no Reino Unido.

A maior versão global da feira, reunirá mais de 50 mil participantes e cerca de 5 mil expositores. Ao acompanhar de perto o sucesso do evento e participar da sua programação, pode-se com facilidade dizer que a WTM London é uma ocasião excepcional de oportunidades para quem investe, promove e atua na indústria de viagens e turismo.

Os números confirmam: a edição de 2016 fechou 2,8 bilhões de libras em acordos, valor recorde para a o evento, em uma delegação de 51,5 mil pessoas. Foram mais de 870 mil reuniões comerciais, e participação de mais de 9 mil compradores. A carta de eventos da WTM facilita mais de US$ 7 bilhões em contratos.

Diante da amplitude alcançada pelo evento em relação aos participantes e seus diversos interesses, a programação conta com uma agenda intensa de meetings, palestras, divulgação de dados, seminários e conferências. Tem muita coisa pra acontecer em três dias!

Há a expectativa de crescimento significativo da indústria a partir das operações, transações, acordos e oportunidades proporcionados pelo maior encontro de profissionais do Turismo do mundo. Vamos acompanhar de perto o desenrolar da feira e as atividades que estão para acontecer. Até a WTM London!

Por Jeanine Pires, publicado também no blog Marketing e Destinos




Artigo publicado em:
06/11/2017
Categorias:
Turismo
Tags:
, , ,



Veja também:

Nenhum comentário

Deixe um comentário

ptenesfr