Diretora da Pires e Associados palestra sobre marketing de destinos no Peru - Pires Inteligência em Turismo
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Diretora da Pires e Associados palestra sobre marketing de destinos no Peru

Diretora da Pires e Associados palestra sobre marketing de destinos no Peru

Em Lima para participar nos dias 10 e 11 de setembro do Americas Summit realizado pela segunda vez como fórum regional nas Américas pelo WTTC – World Travel & Tourism Council, a diretora da Pires e Associados Jeanine Pires também realiza palestra para empresários peruanos sobre marketing de destinos focados no setor de eventos.

A palestra ocorre no “Seminário Internacional para o Desenvolvimento do Setor de Eventos”; e de acordo com a consultora a idéia é apresentar aos empresários as tendências para o marketing de destinos, mostrando que o modelo de promoção que existe há anos precisa ser totalmente reformulado. “É fundamental que o destino tenha uma estratégia simples e focada em contar sua história, mostrar seu diferencial, suas características únicas e consiga estabelecer os papéis de atores públicos e privados no trabalho de marketing. Além disso, estar atento aos novos consumidores, inovar em formatos, interação e nas redes sociais são alguns dos exemplos de como se pode tratar o setor de eventos num cenário econômico que muda muito”.

Além de Jeanine, o Diretor da OMT Carlos Voegler e Santiago Gonzalez da ICCA também irão realizar palestra no Seminário.




Artigo publicado em:
10/09/2014
Categorias:
Turismo
Tags:
, , ,



Veja também:

Nenhum comentário

Deixe um comentário

ptenesfr