Jeanine Pires volta ao Conselho da WTM Latin America - Pires Inteligência em Turismo
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Jeanine Pires volta ao Conselho da WTM Latin America

Jeanine Pires volta ao Conselho da WTM Latin America

Lawrence Reinisch, Jeanine Pires e Vincent Lhoste, com time da Reed Travel Exhibitions, que organiza a WTM

Depois de um período no Ministério da Cultura, onde exerceu o cargo de secretária executiva, há alguns meses Jeanine Pires retornou com seus projetos no turismo — incluindo a volta como diretora da Pires e Associados — e agora anunciou que reassume a presidência do Conselho Consultivo da WTM Latin America. O evento terá sua segunda edição de 23 a 25 de abril, em São Paulo.

“Estou bastante entusiasmada com esse retorno ao board da WTM Latin America, pois esse conselho ajuda o evento a pensar a estratégia. Claro que os organizadores estão focados em uma questão comercial, mas o fato de termos um board com diversos segmentos leva uma visão bastante abrangente que os ajuda a pensar a feira”, disse ela.

Segundo ela, há uma grande expectativa para a segunda edição que trará algumas novidades. O Encontro Braztoa, pro exemplo, será um espaço aberto, integrado ao evento, e bem no meio do pavilhão. A associação de operadoras também terá ações de formação e capacitação de agentes de viagens.

“Há também uma reaproximação com o modelo da WTM Londres. Os compradores convidados (hosted buyers) seguirão um padrão mais perto da feira de Londres, com uma seleção no esquema de club member”, explica Jeanine. Os expositores seguirão também a tendência de um evento mais internacional.

“Há toda uma expectativa em relação ao Brasil em 2014, antes, durante e depois da Copa. É preciso uma estratégia para aproveitar isso e a feira estará inserida nesse contexto”, finalizou.

Fonte: Panrotas




Artigo publicado em:
05/11/2013
Categorias:
Turismo
Tags:
,



Veja também:

Nenhum comentário

Deixe um comentário

ptenesfr