Royal Palm adota nova estratégia nas redes sociais - Pires Inteligência em Turismo
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Royal Palm adota nova estratégia nas redes sociais

Royal Palm adota nova estratégia nas redes sociais

A partir de agora, cada um dos empreendimentos do Royal Palm Hotels & Resorts terá conta própria no Facebook e no Instagram. A medida é parte da nova estratégia de presença digital da empresa que antes contava com apenas uma conta única.

royal-palm-redes-sociaisA mudança de estratégia está relacionada com a expansão dos negócios do grupo Royal Palm, conforme a gerente de marketing Renata Pimenta, em entrevista ao site Mercado & Eventos. “Mantinhamos apenas o @royalpalmoficial tanto para Facebook quanto para Instagram, mas entendemos que era muito importante que cada produto representasse o seu respectivo conceito ao cliente final”, explica Renata.

Segundo ela, esse novo posicionamento digital ajuda a ter mais precisão e assertividade na comunicação com os públicos-alvo de cada empreendimento, o que tende a oferecer conteúdos mais atrativos e ampliar as chances de maior engajamento. “Cada perfil tem uma linha editorial diferente”, diz a gerente.

Com a nova estratégia, ficou assim a presença digital dos empreendimentos do Grupo Royal Palm:

Royal Palm Plaza Resort (Facebook | Instagram)

Centro de Convenções Royal Palm Hall (Facebook | Instagram)

Hotel Royal Palm Residence (Facebook | Instagram)

Hotel Royal Palm Tower (Indaiatuba e Campinas, unidades Anhanguera e Carlos Gomes) (Facebook | Instagram)

Hotel Contemporâneo (Facebook | Instagram)




Artigo publicado em:
20/05/2019
Categorias:
Hotelaria e Eventos
Tags:
, , , , , ,



Veja também:

Nenhum comentário

Deixe um comentário

ptenesfr